tisdag 24 maj 2011

Inget speciellt...

...kan man hitta på de sista dagarna. Det blåser så hemskt och regnar här så vi börjar få ett spel av att sitta inne. och när det inte regnar och solen tittar nyfiket fram en stund så går det inte att va ute heller pga stormen...men men, det är bara att gilla läget och försöka underhålla den vilda tösen vi har till dotter. Själv sitter jag här med magkatarr aj aj och gissa om jag är sugen på rabarberpaj jag bakat, snyft. Marcus passat på när solen var framme och försökte klippa gräset, Nina fick självklart följa med pappa. Det är jätte kul att köra gräsklipparn tycker hon, "kan själv" säger hon då haha...


7 kommentarer:

  1. Åhh stackare, hoppas du kryar på dig snart. Den där pajen såg god ut ;)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Underbara bilder, precis som vanligt, hoppas du mår bättre snart tjejen och så håller vi tummarna för att vädret rättar till sig ;) kram

    SvaraRadera
  3. Jättefin, jag har en fråga, vilka program brukar du använda i kameran, t.ex auto, manuellt, TV, AV, P eller A-DEP?

    SvaraRadera
  4. Ohh vad gött, ohh så duktiga de är, rart

    Fick du i ordning på korten?
    kraamar, vart det så som du ville, tycker det ser finfiint ut

    SvaraRadera
  5. Underbara Foton,vännen ♥...
    Krya- På¨-Dig- Kraaaaaaaaaaaaam från mig i ☼ och blåsten!

    SvaraRadera
  6. Fina bilder! Trots det dåliga vädret har du fått till en sommarkänsla. Du, var rädd om dig så magen får må bra! Vi ses!

    Jag kämpar med Photoshop men jag får det inte att funka...pust....får träna mer!

    SvaraRadera
  7. PS. Vacker header! DS

    SvaraRadera