lördag 4 juni 2011

Bröllopsfotografering.

I dag ska jag fotografera ett lantligt bröllop och dop på en och samma gång. Klädkod: folkdräkt.Ser fram emot uppdraget samtidigt som jag är nervös, eller snarare sagt så det är det soliga vädret som gör mig nervös. En fotograf vet att det starka solljuset är väldigt svårt att konkurrera med. Inte mycket skugga var där heller, men men, får väl göra mitt bästa och så har jag också hoppet att solen går i moln då och då haha...Batteriet på laddning, minneskortet omformaterat, kameraväska, reflexskärmar, stativet, backupp utrusning redo att ta med...Håll tummarna. Fortsatt trevlig lördag på er. Kram

2 kommentarer:

  1. Klart det kommer eller har gått bra. Men det är som du skriver svårt att fota i solljus då allt blir för skarpt.

    Men här var det lite mulet emellanåt så det hdae nog ni med =D, så tror vädret var perfket

    SvaraRadera
  2. Det kommer gå sååååååå bra,tjejjan...
    Men ok,såklart jag håller tummarna & ger stooora kramar i kvälls ☼
    Waoooooooooo,vilket drömfoto du bjuder på, L♥ve!!!

    SvaraRadera