torsdag 23 december 2010

ÖNSKAR ER EN RIKTIGT GOD JUL!

7 kommentarer:

  1. En riktig god jul vill även jag önska dig!

    KRAM

    SvaraRadera
  2. Goooooooo' Jul,vännen....

    *★ God Jul★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★ *** ★ 。* 。
    。 ˚* _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• | 田田|門|


    / ♥-e Kraaaaaaaaaaam

    SvaraRadera
  3. Tack detsamma, hoppas du med har haft en fin jul o passar på att önska en god fortsättningen på året!

    SvaraRadera
  4. Tack, gulligt att du tänkte på mig! Jag kikade in på den o visst blir jag sugen. Men jag vet inte längre när jag ska ha den, hade tänkt ha den på julfesten o den har ju redan varit. O nyår firar vi bara hemma så då känns det lite meningslöst o klä upp sig extra. Sen stod det att stl var lite lös i 36 o jag är ganska smal så jag vet inte om den passar... Jag uppskattar att du sa till men jag får nog låta den vara för annars hamnar den nog bara oanvänd på en galge i garderoben o så ska det inte va...

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej igen och tack för din kommentar! Jo, jag bor i Borlänge sedan 20 år tillbaks i tiden. Jag undrar om du håller kurser i bl.a. porträttfotografering?

    SvaraRadera